Startend ondernemer (www.japartner.nl) zoekt tijdelijke klussen ter overbrugging.
Ik ben een voormalig vestigingsmanager uitzendbranche, directie assistente (subsidietrajecten, personeelszaken, opleidingscoordinator, kwaliteitszorg, secretarieel, etc.) en heb veel praktische werkervaring op administratief gebied. Voor de periode van ongeveer een jaar zoek ik tijdelijke klussen op divers gebied om mezelf tegelijk de tijd te geven een klantenkring op te bouwen. Afspraak is afspraak! Overeengekomen werkzaamheden en duur worden conform afspraak afgemaakt! Gezien mijn werkervaring ben ik breed inzetbaar:
o.a.
- administratieve ondersteuning (ook boekhoudkundig);
- verkoopondersteuning;
- secretariële ondersteuning;
- tekst- en/of dataverwerking;
- telefoniste/receptioniste
Tarief in overleg, afhankelijk vn het werk en duur vd werkzaamheden
1 tot 28 u per week, flexibiliteit geen probleem
Bel gerust voor overleg!
Joke Kievit, tel. 06-1013 8538